Alla är så underbara <3

Yes har VG i Engelska och på verb testet satte jag 65/85 :)
Så positiva Sara börjar komma fram :) Har haft en helt okej dag inte så farlig som jag trodde, är inte häller så dum när det kommer till matte - tror jag :P Sedan stanna jag i plugget för att träna på att spela piano och sjunga, gick inge vidare men sedan träffa jag underbaraste Carro och hon hjälpte mig och tack vare henne lyckades jag spela upp mina låtar för Urban! Sedan spelade och sjöng Carro en av sinna låtar och hon spelar och sjunger som en GUD... helt underbart att sitta och lyssna man fick lliksom rysningar. Hon är GRYMT bra på att sjunga! Så gick från skolan vid fem och sälskapade med Linnéa till bussen och hon är också en helt Underbar person på alla sätt <3 

Vill också gratta min underbara syster som vann melodifestivalen som dem haft på sin skola idag, hon sjunger också väldigt bra! Älskar henne så mycket  <3 
 

En gammal bild på syrran



Kommentarer
Postat av: Raring

Tack gumman, men du är underbar !

2009-06-05 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0