Jane Austin fan :P

Shit höl typ på att paja TV:n!
skulle sätta på en dvd film men det fungerade inte. Men sedan när vi skulle se på Tv så fungerade den inte som den skulle! Mormor fick panik eftersom hon ser på Tv nästan hela tiden och kan inget om IT. Jag fick värdens panik efter som jag trodde att jag tagit sönder skiten! Men nej efter många försök så började jag tänka på vad som igentligen var felet och sedan fixade jag och trixade lite och vips så fungerade allt igen :I) Ska nog bli It-tekniker när jag blir stor *NOT* Håller mig nog åt papper och penna och blir tecknare i stället :D
Snacka om vilken lättnad jag fick, jag kommer att hålla mig borta från den tv:n i fortsetningen! Om jag då inte vill skrämma livet ur mormor igen hehehe... ;)
Ska snart gå ner och se på en film: Emma som från början är en bok skriven av Jane Austin som både jag och mormor älskar :) Så två Jane Austin "fan" ska sitta och mysa framför tv:n och drömma oss in i 1700-talet.

Sedan blir det nog läsning i HP:) för kommer nog inte kunna sova i natt heller jag är ju som sagt en Nattuggla!

Adjos!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jane Austen!! tihi

2009-06-19 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0