Porr :P

Sitter ute på landet och allt är härligt!
Det gick hur bra som helst att ta båten i morse, åkte med Sjöbris. Blev också väldigt glad när jag såg att det fanns trådlöst internet . Så jag kunde sitta och läsa bloggar från min Ipod m.m. När jag kom fram så blev det lunch och sedan packade jag upp allt i blå rummet och satte på värmen för det är lite små kalt men väldigt mysigt, prövade också ifall mitt internet fungerade och det gjorde det.  Så kommer att vara aktivt bloggande. Efter det gick jag ner och tog en "drink" med mormor och morfar. Då började vi diskutera porr, mycket roligt. Dem började berätta roliga historier om när de var tonåringar och hitta deras föräldrars porr böcker längst bak i hyllan. (Skratta väldigt mycket)Ja det var ju inte riktigt den porren som finns i dag!  


Har precis ätit middag med mormor och morfar, min morbror Mats kom också :)i hade det väldigt trevligt och åt god mat, med efterrätt :P Ska snart gå ner och se på rapport och dricka lite kaffe och en opera kväll blir det :)


Jag Älskar att vara ute på Landet i skärgården!  


Kommentarer
Postat av: carro

låter trevligt Sara! <3 :D

2009-06-16 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0