Sunset

Sista kvällen här på Blidö!
Det är precis ett år sedan jag och Anna var här sist. Det känns inte så och jag och Anna diskuterade tidigare i dag om att  vi har blivit mognare (haha Not) nej men alla har väl barna sinet kvar som Bella sa igår.
Dagen har vi bara njutit av, i solen och självklart badat när vi börja smälta av solen. Kvällen spenderade vi på bryggan där jag träffa min gud mor + hennes barn. Sedan blev det lite yoga övningar i sol ned gången, så himla mysigt...
Det känns lite sorgligt att åka hem i morgon men ska ju träffa roligt folk på onsdag och ha en riktig myskväll.
 
Men nu ska jag gå in till mormor och se ifall jag kan fixa lite glass till mig och Anna :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0