Dream, about Ana...

HEJS SVEJS!


Har precis kommit hem från min gud mor som också har landställe på Ö:n. Har haft en jätte bra dag i solen. Städat handlat och läst i HP. Den är sjukt bra, fast jag läst den flera gånger.
Ja drömmen som jag drömde i natt var inte om stekt strömming. Men inte om min framtida partner heller ,om inte jag Anna ställer upp på bröllop :) Ja för drömmen var faktiskt om henne konstigt nog.
Så i morgon tar jag bussen hem med mamma till Stockholm men stannar bara där några dagar sedan åker jag ut igen fast denna gång följer Anna med.

So that is going to be fun!

HAHA, Anna du tar ju för roliga bilder :)


Nu ska jag rita lite innan jag hoppar in I HP igen, längtar till filmen som kommer I sommar :) Hoppas min kära faster vill gå med mig. Om inte så tvingar jag henne dit (hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0