The weekend

LÖRDAG
ja min helig blev inte riktigt som jag hade planerat. Det första jag gör är att bråka med min mamma.Och den här gången så braka hela helvetet lös! så det sluta med att jag åker hem till pappa. Så jag har inte pratat med mamma på hela heligen. Men min lördag skulle inte förstöras för det! Det var ju Sveriges nationaldag och allt. Så till stan bar det av med Emelie så har shoppat lite nya grejer :) Sedan blev det ju självklart övernattning hos Emelie :) Men våran kväll blev inte så som vi hade planerat då heller.  Men till slut så blev det Ben and Jerry`s och en film men så klar somnae lilla Emelie.

SÖNDAG/ MÅNDAG
Vi vakna av att solen var uppe sedan blev det frukost med chai latte :P Sedan blev det en duch och sedan bar jag mig av till Hannes nya lägenhet för att vänta på Anna. Hon skulle ju Sova hos mig i natt för att hon har flyttat ut till Grillby. sedan Åkte jag och Anna hem till mig för att ha en mys kväll med Jordgubbar och chocklad + två mycket roliga filmer. Så klart så försov vi oss med en halvtimme men vi kom ändå till skolan en kvart innan vi börja.
sedan var det städdag och vattenvollyboll. sedan blev det en shopping dag i vällingby med flickorna och vi hade det faktiskt jätte trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0