Vad vore Ben and Jerrys på en öde Ö...



Sitter och chattar med SNYGGING ;)
Har tussen myggbet som kliar konstant! Det enda negativa med landet det finns myggor överallt till och med inne!
Idag så handlade vi i den enda affären som finns på hela ön, och såg där att det finns Ben and Jerrys  ;) så gissa vad jag ska köpa nästa gång vi åker dit!  Idag har jag städat i tre timmar i lilla stugan men får pengar för det :) Men säger bara att det behövdes! Hade damm över allt, så duch turen var minst sagt uppskattad.

Sedan blev det en jätte god middag :P
Tog en promenad efter middagen och fota lite, ska försöka komma ihåg att lägga upp bilderna när jag kommer hem.
Blev också ihjälskrämd av några killar som åkte förbi mig på moppe och nsjälvklart ska dom tutta! Jag hoppa flera meter och hjärtat hoppa säkert också över ett slag. Tror att mina vänner fattar vad jag menar för två av dom går runt och skrämmer mig typ varje dag (You know how you are) X)

Men nu ska jag gå ner och se vad mina morföräldrar gör.

Se yaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0