Ben & Jerry´s Wich ;)

Fredag
Min dag har vart väldigt bra tycker jag :)
fick sluta tidigt på min prao plats och åkte hem till papsen. där chatta jag lite med min vän i kina och fråga hur mina klass kamrater har haft det. man blir ju avensjuk Dem har ju åkt till kina ett av mina dröm länder! Har också läst Marias fina blogg. Eter att jag chattat men Jane wu så skjusa pappa hem mig till mamma. Gick sedan hem till Anna för att träffa Emelie och Anna :) Fick se Annas fina percing. Jag och Emelie tog bussen i snö ovädret till Brommaplan och där möte jag Sarah för att köpa den bästa Susin som finns! sedan blev det film och Ben&jerry`S:Wich,den här liila som finns att köpa för 25kr. Den var helt okej.

så detta var min Fredag Good By :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0