Anastasia<333

God natt!
ska sova snart är äldigt trött!
Jag sov somsagt hemma hos Anna och morgonen var väl inte lika bra som vi tänkt oss att den skulle vara!
vi blev väkta hela morgonen genom att det var för ljust och för att telefonen ringnde hela tiden!!!
så vi tolv tiden gick vi upp lite halv vakna!
vi åt frukost framför TV:en och såg en av världens bästa tecknade filmer Anastasia =) en film som jag och Anna älskar.


lite senare så skulle Anna skriva på sin krönka och jag gick hem.
Gick förbi Sarah och vi gick på en lång promenad, vi gick dit jag bodde förut.
Det kändes lite underligt att gå förbi mitt gammla radhus och lekparken där jag spenderat mycket tid med kompisar när jag var mindre!

När jag kom hem skrev jag lite på min krönika och lysna på superchick!
Kvällen sluta med Kyl XY och detta avsnitt var helt sjukt men såååå bra!
Nu ska jag borsta tänderna =)  ADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0