"Dirty Sexy Money"

Äntligen mitt internet fungerar så nu kan jag sitta vid min kära laptop =)
Fick världen huvudvärk i går kväll, så jag är hemma idag. det är en då Nya elementardagen i dag så jag bryr mig faktiskt inte! missar inget specielt.
 sitter i soffan och har set på Dirty Sexy Mony som min snälla far har spelat in till mig!
Serien är faktiskt väldigt bra men har inte tid att titta på den så pappa får spela in den åt mig =)
ska snart sätta mig och skriva på min krönika som ska vara klar nästa fredag, går inte så bra för de blir mer som en historia än en krönika.

Jag har också fåt ett sms av min kära farmor och ja ska den 26 september gå på musikalen Hairspray!
vet att det är långnt dit men jag blev jätte glad =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0