Släkt Helig!

FREDAG =)
Har klarat hela tyska lektionen utan Anna!! men satt och räkna minutrarna tills lektionen tog slut!
matte provet gick förvånande bra och krönikan är inskickad och pappers kopian är inlämnad!
Efter skolan blev det en trip till Anna för hon skulle få litte skolgrejor. Där mobbar Hannes min tyska dialekt! (HA HA  det skulle jag nog också gjort om jag var han!)
I heligen har jag fultupp ska typ träffa hela släkten både på mammas och pappas sida. 
Så lördagen ska jag till min farbror och fika och kvällen blir med favorit kusinen Leo =)
På söndagen ska jag träffa Moa som kommit ner till stockholm, vet inte hur länge det var sist vi sågs det måste vara evigheter sedan " Stor Moa" som vi kallade henne var en av mina bästa kompisar när vi var små men sedan flytta hon til Hönesand i Norrland!!! kommer ihåg dagen hon flytta och alla bus vi gjort på den gammla goda tiden =)
ska bli grymt kul att träffa henne igen =)

I dag är det en speciel dag det är den 20 Mars och min kära faster och farbror fyller år idag och tänker inte avslöja hur gammla dem blir, men dem blir tillsammans 75 år. Ett stort GRATTIS för att dem kommit ett år närmre döden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0