Jag & Raring + Sjukhumor = Roligkväll!

Fredag
sista korta dagen i skolan! För nästa fredag kommer vi ha nya klasser och då slutar jag inte längre 12:00 =(
men det bra med den nya klassen är att jag fortfarande kommer att ha Anna ocg Raring kvar =)

Kvällen var mycket rolig vi hade en tjejkväll med flera andra i klassen vi var: Emelie, Linnéa,Elisabeth, Alexandra, Christina, Sara, Camilla & Carro hemma hos Anna =) Vi hade mycket trevligt och drack monster! det blev inte mycket sömn men det var något som jag hade räknat med. Så är ganska trött nu!
Jag och Linnéa hade väldigt roligt med vår sjuka humor och Emelie blev helt galen men det är hon ju hela tiden men jag och Néa skratta mycket åt henne =D

Jag: Emelie om du dör får jag din ipod då?

Emelie: Den ligger där nere!

Jag & Linnéa: HA, HA, HA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vi bör nog fundera på att köpa min fru en hörapparat. Kan bli illa senare ;]

2009-03-08 @ 10:05:43
URL: http://dammtrasa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Linnnéa kom just att tänka på Annas skämt om höraparten X)

2009-03-12 @ 16:02:24
URL: http://nattugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0