LOST!!!

God kväll!
Börjar bli deprimerad igen!
Det käns om att allt i skolan går åt helvete men det är bara så som jag tror.
För jag har inte fått några bevis på att det går dåligt. Men serjöst fattar inte var för jag ska bli så deprimerad.
Sitter och skriver på min krönika och nu har jag kört ner i ett dike kommer ingen vart!! Har bara  ca:280 ord kvar.
Matte Provet kommer inte heller gå så bra för jag har knapt gjort något på röda kursen men fick G på G-delen iallafall =)
I kväll är det Lost på Tv äntligen, men det går ganska sent. Men har hemkunskap imorgon så det är inget ansträngande ämne bara det att Linnéa inte är där =(  + att Anna är sjuk så hon kommer inte heller så jag är ensam hela dagen! "Min vecka blir bara bättre och bättre"

P.S
JAG HATAR VERB!!!!!

Rolig Lost bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0