"You make me smile"

God kväll!
I dag är det måndag och imorgon har vi Studiedag men måste ändå plugga
för på onsdag är det prov i no: ljudet och örat! kan inget ting om de, käns det som!!
I dag har jag vart hemma hos Anna är någon förvånad?
I dag ingick det också blåmärken hemma hos henne =) 
ska dit imorgon för att plugga  lite.
Men sedan ska jag och Anna möta Emelie och dra in till stan tror jag.

Anna i matsalen i dag =)

Anna:
vad ska ni göra på påsklovet ?
Jag & Emelie: nej tror inte det ?
Jag: Ååå kan vi inte åka till skoggskyrkogården?
Anna: men då måste vi TÄLTA!!!
Jag & Emelie: VA!!  *ASG*

Anna vad skulle man göra utan dig, du gör alltid så att man har ett lende
på läpparna =)

        
     

  Sorry Ana!
 men hitta ingen annan bild just nu,
vet att det är en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: ANA ÄR

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !

SARA !

för dt första så löd konversationen:



A: vad gör ni på sportlovet ?

E: Anna, det har redan varit.

A: Amen okej ! påsklovet då ? (a)

S: typ ingenting

E: ingenting hoss mej heller, vad jag vet iaf.

A: jag skulle vilja åka någonstans på lovet

E: Jaa gud, ja me !

S: Vi kan åka till skogskyrkogården

A: men jag vill inte tälta !

S&E: ASG



2009-03-10 @ 17:01:05
URL: http://breakeble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0