Nu är jag pank!!!

HE HE! 
japp nu är det kört har köpt en ipod touch!! och har öppnat förpackningen så nu finns det ingen återvändo :)
Jag har nämligen ingen garnti på den om jag skulle tapa den för det kosta 500kr så nej tack! får hoppas att min klumpighet inte kommer drabba min kära ipod =) jag lyckades samla ihop pengarna och Sarah hitta ett erbjudande på SIBA så jag fick den billigare. har nu lagt in all musik från Sarahs data vilket är ca: 800 låtar och ca: 200 av dem är något jag kan lyssna på men häldre en ipod med musik än en med utan musik =)

  

Ja så nu kommer andra prao veckan!
jag är inte lika peppad längre men det är nog för att jag längntar till påsklovet!!!
 vet inte vad som händer då? Men det brukar alltid hända något roligt med girlsen =) Har pratat med Linnéa idag och det var så härligt att höra hennes röst, så vi bästemde oss för att träffas imorn så jag ska hjälpa henne att dela ut tidningar :) sedan kanske det också blir litte andra planer. Nu är det så att jag måste skriva rent mina labrapporter men tror att det är något som kommer att hindra mig kanske en liten ipod xD  

puss & kram ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0