C-A-T?

Måndag
Jap självklart jag försover mig!
så var hemma idag det var ganska skönt men jag fick värsta ångesten,
jag är en sådan person som inte får missa något i skolan, men så blev det.
senare så gick jag och Sarah hem till Anna för vi ville ta en liten promenad.
på hemvägen så stannar vi vid Eva´s Ica och köper en wokmix för att mamma bad mig laga wok i dag! 
 woken blev väldigt bra tycker jag ÄLSKAR WOK!!!

Tisdag
har knapt sovit något i natt! så jag har varit sjukt trött idag.
vi börja 09:25 idag så det blev en liten sovmorgon, men så klart så strular tunnelbannan. så jag kom tre minuter sent!!
sedan har dagen flytit på och vi har redan fåt flera läxor och ett prov till denna vecka (suck)
vi fick se en film idag " Holes" ´tycker filmen var bra gjord och lik boken!
hade iallafall roligt under filmen!

Anna under filmen:

 Replik från film:
-ZERO vad är detta för ord C-A-T?

ANNA: Tänker så att det knakar.......
- hallå Betty vad är de för ord?

ELISABETH:
-äää, Anna Cat!

ANNA:
- Jaha nu fattar jag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men dt lät ju så konstigt ! och jag gjorde ju så som de låter, .... så typ: SATEE (x

INTE MITT FEL !

haha,PUSS

2009-03-04 @ 19:15:28
URL: http://breakeble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att jag satt bredvid dig x)

Ja, det var ju en riktig "kluring" ;)

2009-03-05 @ 08:52:00
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0