Skola imorgon Buhu!!

Lördagen blev en rolig kväll!
jag gick hem till anna vid 17:00 och när jag kommer dit så låter jag Anna klippa min lugg.
För jag såg ut som en blind hund och jag kännde mig som en X)
så där sitter jag och Anna står på andra sidan av min lugg och håller i en sax.
jag börjar undra om inte jag har gjort ett misstag! Men tänker sedan att Anna är väldigt smart igentligen och det här kommer säkert att gå bra, och det gjorde det =)
så nu kommer jag ringa Anna när jag behöver klippa luggen!

ja detta var inte det ända som hende den kvällen Linnéa och Jamal kommer hem till Anna och vi börjar traska iväg till Emelie och promenaden slutar med att vi hamnar hemma hos Jamal.
 så där blev det Melodifestivalen som typ ingen såg på för att det är så dåligt!!
sedan blev vi sugna på godis och efter som det va lördag så traskade vi iväg och köpte godis.
klockan blev mycket och fick då slagga hemma hos Anna tack gumman!

Nu är klockan mycket
och det är söndag så nu ska jag krypa ner i sängen och klaga på att skolan börjar i morgon
 buhu =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0