"Så länge vi båda andas"

Söndag
idag så blev det bio med mamsen =)
vi såg Australia tycker att det var mycket bra!
 sedan blev det en promenix in i bokhandeln för att kika på bok rean och där ser jag "så länge vi båda andas" så antar att fjärde boken i twilight serien har kommit ut på svenska nu!
Men håller på att läsa den nu på engelska och den är mycket bra!!!
sedan köpte jag en tunika på Gina men funderar på att byta den till en annan färg. Har pricis gjort klart engelska presentationen om Holes så nu ska jag leta reda på något som hänt i världern till tyskan (BLÄÄÄ)

SE YA ;)


Kommentarer
Postat av: Ana

Har den kommit ut nu ?! vafan ! då fick jag den ju bara en vecka tidigare ! (x

2009-03-08 @ 23:36:55
URL: http://breakeble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0