SNÖ?

Studiedag
tänkte att jag skulle gå upp tidigt men så blev det inte så jag kom upp vid 10:00.
Åkte inte in till stan i dag för att det SNÖAR. så det blev lite plugg och läsning på morgonen.
sedan blev det ett skönt varmt bad. Luncha sedan med Sarah för hon var sjuk.
sedan gick jag hem till Emelie och jag halka två gånger under den promenaden, tapa min mobil också men sprang tillbaka där jag halkat och hitta den som tur var =). Vi baka kladdkaka och efter de så drog vi hem till anna för att plugga. men Emelie gick direkt för hon skulle på konffaträff med Linnéa.

så jag och Anna börja pugga lite men sedan blev det lite annat (he he) så jag får se hur det går imorgon.
men har idag bråkat med både Anna och Hannes och har typ blåmärken överallt. Har också tränat mina skrattmuskler för att jag har skrattat mycket som alltid hemma hos Anna =D

Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite!
HADETUNDERBART


Kommentarer
Postat av: jessica

finfin blogg! :) kicka gärna in på min! <3

ha en bra kväll!

2009-03-11 @ 17:59:09
URL: http://nattmacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0