Feeling good...

Underbardag!
I dag har vädret smitat mig, har vart väldigt glad p.g.a solen :)
Praon går superbra och Leo börjar vänja sig att jag är där. Efter Praon gick jag in på H&M och hittar en skin jacka som har 50% rabatt kan dagen bli bättre. Ringer seda Sarah och möter henne i stan och vi åkte till vår japanska butik och köpte Pocky. sedan drog vi oss vidare till välingby och där hittade jag en fin,fin kjol. När vi köpt allt och bränt 400kr så ser vi erbjudandet: köp för 400kr och få 100kr i prisentkort! Jag flörtade lite med kasören och lyckas lämna tillbaka grejorna och köper dem igen. så fick man 100 spän på H&M ( jag är bäst.)
imorgon kommer jag bränna 150spän igen för jag och sarah har bästemt att vi ska äta Sushi =)
så hör av mig imorn typ!
Ha en underbar kväll nu ska jag packa, för imorgon ska jag till min kära Mor.
Agöken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0