LIDINGÖ ;)

YEAH RIGHT!

jag skulle gå upp 08:30 men så blev det inte! jag låg och vela ifall jag skulle gå upp eller inte!
09:00 bestämde jag mig iallafall för att gå upp!
 Det är inte varje dag man får åka till Lidingö för att se min morbrors underbara konst  =)
så vid 10:00 har jag lämnat huset för att åka komenalt till LIDINGÖ ( i förnäm röst ).
Vi hitta iallafall till sjöhästens galleri och där mötte vi mormor och morfar. Det var länge sedan jag såg dem, sist var typ i julas. Vi såg Mats tavlor och jag älskar dem<333 måste bara ha en tavla från honom någongång!
Funderar också på om jag ska gå på hans målarskola i sommar eller nästa sommar!
vi får väl se när sommarn kommer =)
sedan blev det lunch hemma hos mormor och morfar, älskar mormors mat!!!

Morbrors tavlor!










Efter de så åkte jag och mamma till vällingby för att jag skulle byta min tröja på Gina men det fanns tyvärr inte någon i min storlek så jag fick ta pengarna istället. Men fick iallafall en väska av mamsen.=D
Nu sitter jag hemma hos........ (ni vet säkert vem) Anna såklart  (10 poäng till dem som gissa rätt)  X) 
Vi har bakat en kladdkaka som blev BRA lite konstigt eftersom Anna var med och baka! Inget personligt Ana!
sedan blev det Damputtryck på Melodifestivalen! FÖRSTÅR MIG INTE PÅ VISSA LÅTAR!!!!!

Nu ska vi typ se en film så vi ses och hörs some other time // Nattugglan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0