:( ...<3

Jepp, min depression period började krypa fram den här veckan. Så jag känner mig  rätt nere lite då och då. Så tyska provet gick åt helvete och det gjorde matte provet också! Men ska försöka tänka posetivt men felet är att jag inte kan göra det längre! Har nog vart med om för mycket otur. Så i dag snurra tankarna åter igen om varför jag vill leva. Men kom ur den tanken snabbt! Prata med min far och han stötar mig, älskar honom mer än allting annat. Vet inte vad jag skulle göra utan honom <3 En till som jag älskar otroligt mycket är Linnéa som har hjälpt mig väldigt mycket och hon har bryt sig.

  

Kommentarer
Postat av: Raring

:')

2009-06-05 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0