I can smell the summer

Monday agen...
Halvhemstudiedag i dag så börja inte för än klockan 13:25. det var tur det annar skulle jag inte orkat med dagen, kunde nämligen inte sova i natt! Vet inte varför men tror att jag tänkte för mycket. Jag måste sluta tänka för mycket! Men tror inte att jag kommer att göra det för det är sån jag är. Men sitter och pluggar just nu till Tyska provet går väl si och så me det! Kan typ alla ord i alla fall :) Har vart på en härlig promenad med Emelie i det mysiga sommar vädret, men ska nu dricka upp mitt te och sedan borsta tänderna.



Efter som det har vart ett underbart väder idag så bjuder jag på en sommar bild från landet. Älskar att sitta på ångbåtsbryggan och se solen gå ned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0