Sjuk = Harry Potter

Tänkte komma till skolan imorgon! men pappa sa att det var ju bara att glömma så som jag hostar och knapt äter något!
Så matte provet får vänta på mig! Men då kan jag plugga lite imorgon eftersom jag inte har pluggat idag. Orkade knapt komma upp ur sängen men jag lyckades! Som alltid när jag är sjuk  blir det en Harry Potter film :) I dag blev det Fången från Azkaban, favoriten <3 Älskar Harry Potter filmerna och ser alltid någon när jag är sjuk, man glömmer liksom att man är sjuk när man ser den. Man drömmer sig in i en annan värld. Men när man är sjuk så stannar inte tiden så det blev Plugg iallafall! Är snart klar med uppsattsen och fattar lite mer i Matten.

Men nu ska jag hoppa i säng och läsa lite för sova kan jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0