Totoly sicko!

Ligger i sängen med lap-topen i knät. Mår rent sagt Skit, har ont i huvet och i magen. Hatar att vara förkyld det rinner ur näsan helatiden och det känns som att jag har en ping-pong boll i huvedet som bara jävlas med mig! På toppen av allting så får jag inte behålla maten heller, så känner mig helt utmatad. Men trots allt så har jag pluggat matte och fattar lite på VG- delen nu,men får se vad som stannat kvar i min lilla hjärna. Får inte gå till skolan imorgon, men vi ska ju ha vår Kina presentation. så känner mig änu sämre när jag dissar min grupp, men är man sjuk så är man!

NU ska jag ut i köket och se ifall jag får behålla något i magen.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: Betty

Men Sara! Nu får du faktiskt bli frisk, alla går runt och är sjuka.

Krya på dig<3

2009-05-18 @ 17:11:26
URL: http://telefonsvarare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0