a whole lot

Måndag panik! - en sådan dag man börjar inse hur mycket man har att göra.
så jävla mycket i huvet nu så jag glömmer skit viktiga saker och då blir inte mitt humör det bästa precis.
Så nu har jag pluggat hela kvällen så mina ögon tittar i kors, det var ovanligt svårt at läsa en text i  engelska boken. Men är lite lugnare nu får ta allt som det kommer, kan inte göra så mycket mer!
Den där jävla skolbloggen skiter sig också så får ta hjälp av magister Tjus i morgon!
Nu ska jag sätta mig i soffan och ta några djupa andetag och tänka positiva tankar.
Mitt liv suger inte :)

Bjuder en bild på mig och Betty <3


Kommentarer
Postat av: Betty

Härlig bild Sara;)

2009-12-02 @ 16:11:20
Postat av: Linnéa

I love bilden ! <3

2009-12-03 @ 18:41:17
Postat av: Betty

Mina ögon är helt vidöppna! Sara är skit söt som vanligt men jag ser ut som en idiot! ;)

2009-12-04 @ 17:05:35
Postat av: Anonym

haha jag söt? Betty du är sötare <3

ja bilden har sin lilla charm!

2009-12-04 @ 21:38:01
URL: http://nattugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0