Dance

Igår var det skola som vanligt! Tyska för den delen också inte roligt har inte haft det på flera veckor.
Men det var faktiskt en ganska skön lektion! Sedan hade vi bara NO och slöjd! Var också extra glad i går för att fick jätte bra bedömning på Statsvandringen alla utmärkt i kryssade :D + att jag fick stanna i syslöjd så slapp träslöjden!!!!

 Efter skolan så följde jag med Carro till hennes Dans! Skit roligt var det saknar värkligen att Dansa så tror att det kommer att bli en ändring på det!
Just Dance it is going to be okay <3



sedan så var det väl inte så glada nyheter när man kom hem, men hon ska inte ta ifrån mig min positiva inställning längre! Sedan så ringde också min chef och fråga i fall jag kunnde jobba på Lördag också!
Så i heligen blir det jobb :D Men vad gör man inte för pengar ;)


Kommentarer
Postat av: carro

<3

2009-11-10 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0