LOPPIS

Fredagen
var en så sjukt seg dag i skolan! Alla gick runt som zombies och ville ha helg. När vi äntligen blev fria så tog jag en tripp hem till mamma, men spendera kvällen hos pappa. Vi hade det riktigt mysigt med god mat och vi såg på Idol. Efter det så blev det en prat stund till halv tre, sedan så hoppa man i säng!
Lördag
för sov mig skulle upp nio för att tvätta håret och packa men vakna kvart över tio! så då var det bara att kast på sig kläder och packa snabbt. Skulle ju vara på loppisen klockan elva. så i Vällingby har jag spenderat min dag med att sälja en massa skit till klassresan i vår. Tror faktiskt att vi fick in en del! Efter passet så gick jag för att hämta ut New Moon biljetterna, ska se den med tjejerna i morgon <3
Nu ska jag se på Vampire Diaries så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0