MÅLA <3

Söndag
New Moon och middag med tjejerna i går ! jätte trevligt och roligt :) ni som inte sett Anna äta sushi måste ju göra det hur roligt som helst! Hon ska inte äta med pinnar på Date i alla fall :) Efter filmen så gick jag och Anna hem i regnet och vi fick nästan en dusch av en bil som körde precis vid trottoarkanten. Men min snabba reflex gjorde så att vi stanna upp fem centimeter innan. Haha jag är typ super snabba silver Sara :) HAHA sedan så fick Anna sin urflippning hemma hos mig mamma trodde typ att hon gick på droger eller något.
Måndag
info om projekt veckan, Vaccination mot svinis, gymnasiebesök i Blackan typ en skola som jag vill gå i!


Kvällen har jag spenderat med att köpa matsäck och så har hjälpt grannarna att måla deras rum vitt. skit roligt!  Så under bara människor som bor under oss. Så nu har jag kladdat ner mig och Sarah och minna kläder ordentligt.
nu värker min arm så ska ta och sova nu :)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0