MTV-E.M.A

Torsdag
Plugg och dåligt humör, men en liten pratstund med far min gjorde så att jag mådde bättre :) Mamma hade låst ut sig själv och kom och hämta nyckel det sluta med att hon stanna på middag. Så hela familjen var samlad vid middagsbordet och prata om gamla minnen från Lyckselevägen. Kvällen sluta med MTV-Europe Music Awards.




Fredag
Skola Anna tillbaka i skolan :D Nutidstips med Anna på mentorstiden! Tro det eller ej men vi van alltting ett enda fel STRUTS....! sista lektionen var Tyska och den här gången så blev det en rundvandring i gamla stan med Maggis som sluta vid cafét Kaffekoppen där fick vi beställa en dryck och något att äta, så för mig blev det En varm kopp vitchoklad som var gudomlig och en blåbärspaj. Propp mätt blev man! Sedan bar det av hemåt och vi var i skolan runt halv fem. Sedan så drog vi hem till Anna eller ja Annas Pappa hämta oss vid Ängbyplan. sedan bar det av till Grillby. Efter många om och men + Annas utbrott så fick vi skjuts till baka till Stockholm. Där vi skulle gå på en fest men vi blev ju så klart blåsta och kvällen sluta med nudlar och film hos Emelie.

Lördag
gå upp tidigt för att göra i ordning mig till jobbet. Jobbat från tolv till tre och nu sitter jag nere hos Sarah för att se på Gossip så ska sluta skriva nu så att vi kan vara osociala tillsammans.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0