New Moon

Helt underbar var filmen! Mycket bättre än Twilight tycker jag. Grät tre gånger Kristen Stewart är en så underbar skådis, hon kan värkligen uttrycka känslor så att det berör andra, perfekt Bella. Dakota Fanning var också grym som Jane, hon passar värkligen som vampyr. Och Jacob och Edward ska vi inte tala om <3 Sedan så kan man aldrig gissa vad som hände lilla mig!

Man lotta ut en IPHON 3GS 32GB till publiken och gissa vem som van den? Jo jag av alla som satt i biosalongen så van jag! Så i går var jag världens lyckligaste och sväva på moln hela kvällen! 

Kommer alltid att minnas den här kvällen <3 




Kommentarer
Postat av: Anna

JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK DARLING ! ;) <3

2009-11-20 @ 12:49:37
URL: http://ohwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0