Tandläkaren

Trodde att jag skulle få se Merlin och lägga mig tidigt i går!
Men icke sa nicke! Var nere hos Sarah då plötsligt kom min syster ner och säger att mamma vill prata med oss och att det är jätte viktigt!
Så jag springer upp och då sitter det två tjejer i mitt kök!
 Anna och Emelie <3 haha jag som trode att någon dött eller något.
Haha älskar mina tjejer grymt mycket <3 så det blev lite sent för mig i går kväll!
märks i dag är så seg.

Men har haft en soft dag i skolan i alla fall. Vägledarmöte på morgonen så slapp min redovisning i matte igen! Sedan ett möte med skolsyster om min dyslexi . Sedan så har man suttit och läst i tre timmar!  Skönt säger jag bara, sedan så märkte jag att klockan var mycket och var tvungen at rusa till tandläkaren. Hade inga hål! Men måste vara ännu mer noggranare med att borsta tänderna! Konstigt efter som jag borstar dom 5min varje gång jag borstar tänderna! Aja får väl förbätra tekniken då ;)

Bild prov i morgon så måte plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0