TE <3

Tisdag längsta dagen i skolan och är helt slut i huvudet och HUNGRIG!
Så det går ut över familjen! sorry! Men det är skolans fel att det är så långa dagar!
Men Bild provet var jätte lätt och gick jätte bra! Men gjorde ett fel som jag kom på efter att ha lämnat in provet! Aja thats life, kommer alltid komma i håg vem som har gjort tavlan i alla fall :D
Fick också veta av Carro att jag ska få vara med på hennes dans i morgon så är extra glad! Så i morgon ska det dansas <3 Ikväll så vet jag int ifall jag orkar göra läxor, blir nog en läs kväll och självklart så blir det desperate 21:00!

Te blir det garanterat! Var jätte sugen på Te i skolan i dag så ikväll blir det en kopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0