Uppdatering

Torsdag
Vaknar av att jag är tept i näsan och har tränings värk i hela kroppen. Går till tunnelbanan och ska komma till skolan i tid tänker jag. Men nej då det blir ett el-fel på den gröna linjen. Så dom har bestält extra bussar som ska gå till Åkeshov men det tog evigheter tills dom kom så jag lifta till skolan med tre andra främlingar (HAHA ja lite läskit men det kändes trygt). Kom tjugo minuter sent till matten, sedan så stod jag ut nästan hela dagen men vid lunch så kännde jag hur jag fick jätte ont i tungan och när folk prata så var det som att jag var i dvala. Så gick till skolsyster och hon sa åt mig att gå hem. Så gick hem och la mig. 

Fredag
Feber och ont i tungan. Sov och såg på Tv det var vad min dag.

Lördag
Sett på Tv hela dagen kan man ha roligre skulle inte tro det ;)  Har fortfarande ont i tungan men mår lite bättre än i går. Mamma tvinga ner mig till ICA för att jag skulle få lite frisk luft så det var ganska skönt. Kvälen kommer jag nog att spändera framför tv:n igen eller kanske i en bok vi får väl se. 

Hoppas eran helg är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0