Vad vill du bli när du blir stor?

Är så sjukt trött! har ont i armen och sover hela tiden. Folk omkring mig säger att jag ser helt däckad ut! Jag känner fan mig så jävla däckad! (SKIT SPRUTA) 

Men har i alla fall projekt vecka i skolan och denna vecka så inriktar vi oss på vårat gymnase val. vilket är sjukt roligt men änndå så stressande. Man vill så mycket men samtidigt så har man ingen aning om vad man vill göra? vi har ju No prov nästa snart så man la in en dag på  Tom Tits i går. Hade det faktiskt lite roligt men tror att vi nior inte uppskattar det så mycket längre eller inte för det roligaste var ju när nästan alla killar tog över den lilla klätter väggen från dom små barnen och börja leka själva! ja men nej vi går inte alls i nian och har mognat (hehe) ;)
Nej men vad är det man säger man ska ha barnasinne kvar så länge man kan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0