Bönor & Bakat

Jo jag har fått ett jobb på cafét Bönor & bakat! jätte mysigt ställe. Varje söndag kommer jag att jobba där mellan 12-(ca:16)
Så var där i går mellan 9-12 för att prova på och lära, sedan så åkte jag till läkaren! 
Efter det så packa jag igen!!! ska var a hos mamma denna vecka, så hon hämta oss och sedan så släppte hon mig i Vällingby, där jag Träffade Bella. Evigheter sedan så en Chai Latté på Waynes + en massa skratt och sedan så shoppa jag litte på H&M
*en kjol och en halsduk följde med mig hem<3
Sedan blev det middag Nere hos Sarah som Linda lagat, en chillkväll med gossip och en halv film blev det efter maten!
 däcka direkt vid elva var så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0