Monday

Måndag tog mig 45minuter innan jag seg upp ur sängen! Ja jag var trött, så det var lika bra att sälla sig i duschen och ta en ordenklig dusch. Sedan fick jag stressa lite med sminkningen för att komma i väg i tid. Sprang för att hinna med tunnel bannan och kasta mig framför dörrarna precis när dom höll på att stängas.
Skolan denna vecka hoppas jag att den kommer att bli skön, efter som det är projektvecka och det betyder att det inte är några läxor på hela veckan och det bästa, INGET TYSKA!

Dagen gick snabbt fyra lektioner, var av en var hjärt och lungräddning så nu kan jag typ hjälpa någon som får plötslig hjärtstillestond men tror att jag typ kommer bryta alla revben du har ;) Men du kanske över lever i alla fall! Var också hos syokonsulenten i dag för att prata med Tanja om gymnaseval. Tror att jag kommer välja Hotell och Resturang linjen. Sedan inriktning Hotell. Så är lite lungnare nu när det kommer till gymnasevalet.

Dagens Outfit





Tröja: TopShop
Kjol: H&M
Strumpbyxor: H&M
Armband: DiDDi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0