Onsdag

haha kvällen i går blev ite riktigt som planerat! skulle ha sett en film med Hannes men så dum som jag var så tittade jag inte efter i fall, filmen jag tog med mig lå i fodralet! Och det gjorde den inte blev skit sur :( Men vi pratade och såg på tv i stället! så kvällen var ju inte helt förstörd.

La mig tidigt i går för att vara en nattuggla ^^ Men skulle ju upp tidigt i dag för att vi skulle Luncha med farmor och sedan se på bio: Jung Victoria jätte bra var den jag grät faktiskt i slutet men jag älskar sådana filmer <3

Middag blev det hemma hos Sarah en jätte god salad, sedan så blev det filmkväll/ tekväll med Carro och Emelu! Så vi såg en gammal goding Festival. Sedan så sov jag över hos Carro för att det blev så sent :) Så vi slog på en annan svensk film Låt den rätte komma in, den var faktiskt rätt okej men tycker fortfarande att Engelska vampyr filmer är bättre :D Dels för att det finns fler snygga killar i dom ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0