Uppdatering

Nu är jag tillbaka! har haft fullt upp med prov hela veckan! Tror faktiskt vi har haft något slags prov varje dag, inte roligt! Men jag kanske klarade tyskan relativt bra tack vare Anna :) Matte provet gick åt helvete men man kan inte vara bra på allt i världen.
I torsdags så spenderade jag kvällen med Anna i Vällingby då vi var på Topshop kväll, Anna hade fått någon inbjudan där det var 20% på allt i butiken och dom 50 första fick en Goodibag. Så jag och Anna plockade på oss något och var dom två första som köpte! sedan mingla vi runt i butiken och mötte Alexandra & Milla. roligt var deet i alla fall :D 

Fredagen spenderade jag i skogen, orientering inte roligt när det är iskalt ute! Men det gick ganska bra iallafall :)
men dagen slutar inte där utan vi måste tillbaka till skolan och ha en lektion och inte vilken lektion som helst utan det blir språk!! kan dagen bli bättre? Sedan åkte man hem och tog en härlig dusch, tror aldrig att det har vart skönare att duscha!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0