fryser!

Beställde min kamera i dag! :D
Så sitter och väntar på att den ska droppa ner i min brevlåda.

I dag har det vart en lång dag, disikera ko ögon på no:n! stank så in i helvete men annars så var det inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Så nu ska man bara skriva en labbrapport och fatta det man läser om ögat och ljuset!

Tycker att det är iskalt hemma fryser hela tiden! Så har typ två tjocktröjor men fryser fortfarande! Ska nog gå och kolla mitt blodtryck. Men annars har jag vart duktig och försökt plugga samhällsekonomi, även fast jag tycker att det är skit tråkit! Eller det är så komplicerat och därför blir det tråkit!

tror att jag ska gå och ta en dusch, blir nog kanske lite varm då + att en kopp TE efter de kanske inte är en så dum idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0