En underbar fredag <3

haha jag borde skämas! har inte skrivit på en vecka!!!
men har faktiskt inte haft ork eller tid! Får se i fall jag orkar i morgon, lovar inget (hehe)?

Kort fattad Fredag:
Redovisning på engelska gick faktiskt förvånadsvärt bra? Fick jag höra i alla fall :)
sedan blev det Chai latté med Carro jätte mysigt på Waynes, tinade upp kroppen med varm dryck och skratt med Carro <3 Sedan kom Emelie och Anna och mötte oss sedan så drog jag och Anna hem till mig, pappa stog och gjorde munkar och Lite senare fick jag träffa den världsberömda Greken, haha sjukt rolig person asså :D Tiden gick fort och jag och Anna drog till Vällingby för att träffa tjejerna, middag och Bio blev det.

Träffade oxå Stor Moa evigheter sedan, jätte roligt var det! köpte oxå lite filmer så ja och syrran har haft en liten film kväll. Trevlig dag har det varit så nu är jag jätte trött och ska gå och sov ska nämligen upp tidigt till Jobbet i morgon :) Mer får ni veta senare ....

natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0