Man On Fire

Fredag

Datorn fungerade inte i går för en sent på kvällen och då var jag för trött för att skriva!
Men tar igen det i dag :)
Jo igår så blev det som vanligt frukost hos Sarah, sedan så skulle jag inte göra något alls på hela dagen. Så jag tog ett bad, med ansiktsmask på och sedan pyslade jag om mig själv.
Läste i boken och lyssna på musik. Skit skönt att var själv hemma då man kan göra vad man vill.
 En film kväll blev det med Hannes, vi såg S.Darko. Sedan så gick jag hem till mamsen och såg en film innan jag somna!
Filmen var grymt bra
 med Dakota Fanning, grätt i slutet så sentimental var jag! Men Dakota är faktiskt en av de grymaste skådespelarna i världen.Tycker jag. Filmen hete i alla fall "Man on fire". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0