NEW BOOTS

Söndag
vakna lagom till Gilmore Girls åt frukost.
Märkte att klockan  hade tickat i väg och jag skulle göra i ordning mig. Så på 20min duschade jag och klädde på mig, och sminkade mig, rekord typ! sedan drog syrran jag och pappa till Kista för att föra in pengar, så att jag skulle kunna köpa min kamera. Men självklart var det nåt fel på bankomaten! 
Så prövade skor i stället och hitta ett par direkt, bästämde mig att köpa dom på 10min. Och dom som känner mig skulle inte tro mig efter som jag aldrig kan bästemma mig :D Men idag gick det snabbt och nöjd blev jag också! (Lägger upp en bild när jag skaffat kameran)

Sedan åkte vi vidare till farmor och åt sen Lunch! Nu börjar One three hill så måste gå 
ciao! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

FAN! Jag missade OTH igen!!!

2009-10-04 @ 20:18:43
Postat av: Anonym

haha! det är bara att glömma OTH, för du kommer i alla fall inte komma ihåg att det går ;)<3

2009-10-04 @ 21:46:29
URL: http://nattugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0