Snow?

snö?
ja årets första snöflingor föll i går morse. Och i dag var det mer av en snöstorm på vägen till skolan. Inte så roligt för det var svinkallt och blött när man kom fram till tunnelbannan! Morgonen elle förmiddagen spenderade vi i stan för att leta efter byggnader i olika former. efter att vi hade hittat alla byggnader så drog vår grupp upp mot samlingsplatsen utanför konsärthuset. Där mötte jag Linnéas grupp och Linnéa, Malin och jag tyckte att det var för kallt att stå där i en halvtimme så vi drog till Wayne´s för att köpa något varmt att dricka. När vi kom in där så mötte vi Carro, Maria och Hampus som satt och värmde sig. Så jag köpte en Chai Latté något som jag kommer att leva på den här vintern och sedan sällskapade vi tillbaka mot konsärthuset.
När vi kom hem så blev det lunch och mycket skratt och spilningar över hela bordet! Albert hälde  super mycket salt i Johns sås och ja resten brhöver ni inte veta, sjukt äckligt var det i alla fall!resten av dagen så arbeta vi med våra Mosaik arbeten och kan säga att vi släppte Eminem idén väldigt snabbt!
Får ta och fota vårt konstverk när det är klart så får ni se hur det blev!

nu ska jag göra något annat roligt puss på rumpan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0