Trött, specielt på plugget!

ÄR BARA SÅ TRÖTT!
har haft vandring hela dagen och jag gör självklart misstaget att ha mina nya kängor! klarade cirka 10 min, sedan började de göra ont! och efter en hel dag med dom skorna så har jag två stora blåsor på mina lilltår! Inte rolig, gör så ont...
Efter vandringen så åkte jag till simhallen och simande lite jätte skönt faktiskt! När jag kom hem så kastade jag mig i säng och sov en stund. Men är fortfarande jätte trött. Men nu har jag pluggat hela kvällen blev nästan klar med engelskan och fattar ännu lite mer om samhällsekonomi. Vi får väl se hu mycket som har fasnat i huvudet till på torsdag.

Nu ska jag göra lite te och krypa ner i soffan för snart börjar Desperet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0