vanilj bullar <3

Tisdag inte min dag, eller morgonen starta inte bra i alla fall. Kom på att jag glömde busskortet efter att jag hade gått halva vägen så det var bara att vända och ringa Emelie så att hon kunde säga att jag skulle bli sen. Sedan så har vi hela förmiddagen hängt på tunnelbanorna med skolan för att få inspiration till vårt mosaik byggande. Ja helt onödigt tycker jag för att man fick inget alls i huvudet, så våran idé stod kvar med att göra Eminem!
Mötte Sarah på tunnelbanan och sällskapade hem och gjorde sedan vaniljbullar! Som jag inte har hunnit smaka ännu! Fick ett samtal av mamma mitt i baket och var tvungen att springa i väg till Läkarn, så snart är ett av minna problem lösta. Åkte sedan upp till Vällingby och köpte en Chai latté, sjukt gott!
I kväll blir det desperate <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0