Världens barn!

Igår så satt man och plugga till So provet som jag tror att det gick åt helvete i alla fall. Eller jag tror att det är inte så Tjus ville att jag skulle svara!
Sedan så var det insamling för världens barn, stog med en tom bössa och efter 45 minuters skramlande så fick jag in nästan 200 kr tror jag??? 
Sluta vi vid tolv! Så det blev lunch med girlsen i stan. Sedan så rusade jag i väg till mitt utvecklings samtal. Efter de så blev det en simtur i simhallen, riktigt skönt faktiskt. När jag kom hem så var jag sjukt trött och somna i soffan men väktes av en jätte god doft som var ett tecken på att jag var hungrig. Pappa stog och gjorde munkar mmm.....
så dom kalasade jag på innan jag skrev klart min svenska reflektion.

Nu ska jag hoppa i säng!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0