ZOMBIE

Haha, ja ett misslyckade köp inne i stan! 
Ja vi kom fram till kylan i gamla stan och skulle fika. Efter många om och men så gick vi in på ett café och helt plötsligt ville inte Sarah fika så själv fick jag beställa en kopp vit varm choklad! Som jag trodde skulle vara jätte god men nej den smakar inte ens vit choklad utan varm mjölk! 
Urch... gillar inte att bli lurad! Sedan blev det också lite andra missnöjen också man kan väl säga så här att jag brände 63kr på skit. But hey thats life...
Men när vi kom fram till platan så såg vi zombie tåget, haha de var faktiskt lite roligt och Sarah blev skit skraj!
men nu ska jag läsa tidningen E L L E.
CIAO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0