NICE

FREDAG
Vi hade det sjukt kul i Grillby! Middagen bestod av HALLOUMI, en jätte god ost!
sedan blev det mycket skrat och skrivande, Emelie somna som vanligt men vi väkte henne på lite elaka sätt,(nagellack var in blandat) hehe!
Sedan hade vi grymt roligt med Rockstar och nötter! Jag och Anna la oss vid 04:00. 

LÖRDAG
Vi vakna av att Annas gäster som har två små barn står och skriker: MAMMA, PAPPA, MAMMA, PAPPA! Klockan var bara 10:00! Men det var bara att palra sig upp, sedan blev vi barnvakter till Julie som är världens sötaste Bebis! och när vi kommer ner så ser jag Hannes i trädgården som står och pratar med Pelle så han har ryggen i mot mig! Så självklart så busig som jag är så springer jag och Emelie fram och skrämmer honnom, Sedan sola vi och gjorde läxor på Annas gräsmatta! Härligt var det sommarn är kvar ännu :D
sedan fick vi skjus in till Bålsta och där tog vi pendeln till STHLM!
Det var igentligen så att vi skulle ut och äta men vi orkade inte, så det sluta med att jag och Anna hamna nere hos Sarah och Anna! Vi följde med till Högdalen till Vi där Sarahs bröder jobbar. Och där fynda vi Snickers glass för 15kr. dom var lika stora som Ben and Jerry`s packet och god var den också! När vi kom hem så blev det en promenad med Emelie och så träffa vi Ludvig och Martin vid Ica medans Anna panta våra Cherry coke!
Och hon skänkte slanten till rädda barnen! Världens Gulligaste är hon <3

Sedan var vi trötta och frusna för kvällarna är inte lika varma som septemper dagarna, så raka vägen hem blev det med en kop te i soffan! Sedan slockna jag i soffan!
Så en Nice helig blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0