Fredag

Ja jag har inte haft tid att blogga något alls denna vecka! Har pluggat hela jävla tiden till 23:00 på kvällarna och man slutar typ vid 16:00!
Och på toppen av allt så blev jag klar med No:arbetet i går men sen när jag ska skriva ut arbetet så försvinner skite! "pofff borta" jag var så jävla förbannad! jag har aldrig vart så arg i mitt liv! sökte igenom hela jävla datorn men det var putsveck! Så stannade hemma i dag och fick skriva om de!!! typiskt min tur :(
men men, thats life! 
Tog också mitt ID-kort i dag, skit dåligt blev det tycker jag! men som pappa sa jag blir aldrig nöjd med något.
Nu sitter jag nere hos Sarah och vi har gjort middag tillsammans som på den gamla goda tiden, och självklar blir det ett gossip avsnitt <3 i kväll!  
Och i morgon så blir det musikal för hela slanten "Hairspray" med farmor, faster och syrran. Riktigt roligt kommer det nog att bli, och man vet aldrig vad som händer när man går på stan med dom, haha hoppas inte farmors skor går sönder igen (tihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0